poniedziałek, 10 listopada 2014

Prolog

      Dziś zaczynam pracę w nowej kawiarni przy plaży w Los Angeles. Nie mogę doczekać się już ,nowych ludzi ,nowej atmosfery. W poprzedniej ,szef kazał mi zostawać po godzinach i nie płacił za spędzenie 2-3 godzin po mojej zmianie ,więc stwierdziłam ,że czas na zmiany w moim życiu. A tak w ogóle jestem Maja Krupa ,mam 19 lat ,wysoka i szczupła brunetka o piwnych oczach ,mieszkam w LA od 13 lat ,lecz życie nie zawsze piszę cudowne scenariusze.Musiałam wyjechać z Polski ,ponieważ mój ojciec nie kochał nas,bił mnie i mamę ,narobił straszliwych długów po czym nas zostawił. Teraz moja mama jest zakochana w takim Tom'ie. Co prawda jest starszy od niej o 9 lat ,ale miłości się nie wybiera. Jest szczęśliwa i to mnie bardzo cieszy!
_________________________________
Oto prolog. Podoba się? Dopiero zaczynam pisać ale myślę ,że nie jest ,aż tak źle hihihihi ;) Kolejny rozdział dodam jutro i jeśli będą jakieś błędy ,niedociągnięcia to piszcie.
Postaram się pisać jak najlepiej potrafię! Pozdrowionka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz